הנצחת שמות יקירינו טקסי יום הזכרון

הכירו את הספר שיעזור לכם להנציח את יקירכם.
 
בין אם מדובר על הנצחת שמות יקירנו בטקסי יום הזיכרון או לחילופין, על כל הצנחת שמו של מנוח שאיבדנו - הרי שביהדות קיים משקל כבד מאוד בכל הנוגע לכיבוד המת ולאזכורו. על כן, אנשים רבים אשר איבדו יקרים להם תמיד ירצו לוודא כי הם מכבדים את זכרם ומנציחים את שמם בכל הזדמנות בה ניתן לקיים את הדבר, החל מתפילות לעילוי נשמת ועד לקיום מחוות אדיבות ושאר מעשי מצוות שיוכלו לסייע בכך גם. ובכן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם על ספר נפלא שיוכל לעזור לכם בכך, הלא הוא ספר "ואלה שמות".
 

"ואלה שמות"

 
מטרתו העיקרית של ספר "ואלה שמות" היא לא רק לשמש אותנו ברגעים בהם נרצה לשמור על הנצחת שמות יקירנו בטקסי יום הזיכרון. למעשה, מדובר על ספר שמטרתו העיקרית היא להעניק משמעות אדירה לשמות יקירנו שאינם עוד נמצאים איתנו בין החיים, זאת על ידי האדרת שמם, דמותם וכן גם שימור זכרם כמיטב המסורת היהודית.
 

מה הספר כולל?

 
ספר "ואלה שמות" כולל את כל האותיות של האלפבית, כאשר כל אות תכיל 8 ציטוטים, מן המקורות - כדוגמת תהלים, משלי, קהלת, תורה, נביאים וכתובים. נוסף על כך, הספר הנפלא הזה יכיל גם ציטוטים נבחרים משירי המשוררים הגדולים ביותר בהיסטוריית מדינת ישראל, משוררים כמו נתן אלתרמן, לאה גולדברג, רחל המשוררת, נעמי שמר ועוד רבים וטובים.
 

הבחירה הטובה ביותר על מנת לשמר את זכר קרוביכם

 
על כן, כאשר אתם מחפשים אחר דרכים יצירתיות ופרודוקטיביות יותר להנציח את שמות יקיריכם שאינם עוד איתנו - הרי שהספר הזה יביא לכם ערך רב, זאת בשל הנגישות הרבה שהוא מספק לקרוביו בכל הנוגע לציטוטים מהתנ"ך שניתן להקריא בתור דברי תורה וכן גם בשל הערך המוסף אותו הוא מספק על ידי מכלול הציטוטים המפורסמים של גדולי המשוררים במדינה.

Coi בניית אתרים
דף הבית