פסוקים לימי זכרון

התמודדות עם אובדן היא חלק מהחיים, עד כמה שהדבר מצער. ובכן, במדינה מוכת גורל כמו מדינת ישראל, אובדן כתוצאה ממלחמה או פיגוע איבה הוא מנת חלקם של הרבה מאוד אנשים, כך שהמוני ישראלים קוראים למדי שנה פסוקים לימי זכרון. בכתבה זו, החלטנו להכיר לכם פתרון חדש שיאפשר לכם להנגיש את כל העניין של קריאת פסוקים לימי זכרון על ידי קריאת ספר ייחודי וראשון מסוגו.
 

הכירו את ספר "ואלה שמות"

 
בכתבה זו החלטנו להכיר לכם את ספר "ואלה שמות". למעשה, מדובר על ספר שהמטרה העיקרית שמאחורי כתיבתו הייתה לעזור לכל אלו הזקוקים לכך להנציח את יקריהם בצורה קצת אחרת שכן, ספר "ואלה שמות" כולל בתוכו גם ציטוטים נבחרים מהתנ"ך ואפילו ציטוטים מרכזיים מאת מיטב היוצרים שהיו בישראל, זאת בעוד כי כל התוכן הנפלא שנמצא בספר זה מסודר באופן נגיש ונעים לקריאה על פי סדר האלפבית. כל הציטוטים והתוכן הנפלא שמופיעים בספר זה יוכלו לעזור לכם לזכור דרך הנפטרים וכן גם לכלול בתהליך האזכרה שלהם ציטוטים נבחרים שאתם מאמינים כי יתאימו למי שהם היו בתור אנשים ויעזרו לכם להנציח אותם.
 

דרך חדשה להנציח את הקרובים אליכם

 
על ידי השימוש בספר "ואלה שמות" תוכלו להמשיך ולהנציח את הקרובים אליכם כמיטב המסורת מדי שנה על ידי קריאה של פסוקים לימי זכרון, כאשר תוכלו להוסיף אל אותה קריאת פסוקים ציטוטים נבחרים מהתוכן הנפלא שקיים בספר זה. התמודדות עם אובדן היא אף פעם לא עניין פשוט על אף שזוהי דרכו של עולם, בייחוד כאשר מדובר על יום הזיכרון שכולל מספר רב מאוד של משפחות שכולות שמתמודדות עם אובדן כתוצאה של פיגועי איבה או המציאות הטרגית של מלחמות ישראל. אולם, על אף שזוהי בהחלט התמודדות קשה, תמיד תוכלו להפוך את העניין של קריאת הפסוקים למעניין ועשיר יותר, דבר שתוכלו לבצע על ידי שימוש בספר "ואלה שמות".

Coi בניית אתרים
דף הבית